Ondersteuning nodig bij jouw financiële administratie? VGRM biedt flexibele oplossingen, afgestemd op jouw wensen. Op ons kantoor of bij op jouw locatie, wij staan voor je klaar.
Ben je een ondernemer die zelf de administratie voert en van ons verlangt dat we periodiek meekijken, dan is dat geen probleem. Of bent je een ondernemer die niets met administratie voeren heeft, dan nemen wij dit gerust allemaal voor je uit handen. Afhankelijk van jouw wensen verzorgen wij jouw administratie op maat. Net wat je zelf wilt, waarbij je toch op elk moment zicht hebt op je inkomsten en uitgaven.
Voor het voeren van jouw administratie werken wij met verschillende software van Exact, Twinfield, SnelStart en Cash. Deze software kunnen wij ook bij jou installeren, zodat je zelf de administratie kunt inboeken. Met veel van deze pakketten kun je als ondernemer ook samenwerken met je accountant. Onze medewerkers hebben ruime kennis van deze pakketten, zodat we bij vragen jou direct kunnen helpen. Voor het boeken van inkoop- en verkoopfacturen gebruiken we Basecone. Dit is een slimme scanner die jouw facturen scant en ze vervolgens automatisch in het boekhoudprogramma zet. Daarmee besparen we papier, tijd en geld. Klanten van de meeste banken, waaronder ING Bank, Rabobank, ABN AMRO en nog veel meer, hebben vaak de mogelijkheid om hun bankrekening te koppelen aan het boekhoudprogramma. Hierdoor worden mutaties meteen verwerkt. Zo ben je altijd op de hoogte van jouw actuele financiële positie.
Cijfers zeggen veel, maar natuurlijk niet alles. Daarom vinden wij het belangrijk om een efficiënte en up-to-date administratie te hebben. Dit zorgt voor rust, informatie en overzicht. Heb je interesse voor wat wij voor jou kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
Je kunt bij ons terecht voor:
Bel ons voor een vrijblijvende kennismaking of vul het contactformulier in.
Neem contact op